دانلود آهنگ جدید متین دو حنجره به نام تو فکرم باش
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد
Matin-2-Hanjare-Toye-Fekram-Bash

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای متین دو حنجره به نام توی فکرم باش با لینک مستقیم
دانلود آهنگ توی فکرم باش از متین دو حنجره
دانلود آهنگ توی فکرم باش با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Matin 2 Hanjare – Toye Fekram Bash

 

متن آهنگ متین دو حنجره توی فکرم باش

چیزی نگفتم از این که چشمای من بی تو گریونه
گفته باشم که همه ی کارات تو ذهن من میمونه
جایی داشتم توی قلبت که یه روز مال من بود
تنها نذاشتم همیشه دست تو دست من بود
توی فکرم باش همیشه تو با من بمون
منو تنها کردی دیگه چیزی نیست بینمون
توی فکرم باش همیشه تو با من بمون
منو تنها کردی دیگه چیزی نیست بینمون
اگه غریبه شدیم اگه شکسته دلم
اینا تقصیر توئه به تو وابسته شدم
من صدام در نمیاد خواب به چشام نمیاد
دیگه این خونه خرابه
من صدام در نمیاد خواب به چشام نمیاد
حالم خرابه
توی فکرم باش همیشه تو با من بمون
منو تنها کردی دیگه چیزی نیست بینمون
توی فکرم باش همیشه تو با من بمون
منو تنها کردی دیگه چیزی نیست بینمون

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb




:: بازديد از اين مطلب : 442
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: